:: Untuk Muaturun MP3 Kegemaran Anda, Klik Kiri Pada Tajuk Lagu. Anda Kemudiannya Akan Dibawa Ke Halaman Untuk Memuaturun MP3 Tersebut ::

Selasa, 14 Februari 2012

Pengurus Hmi bersama Kanda Aziz Qahhar Mudzakkar di Sekertariat Hmi Cab Sidrap


Kedatangan Abdul Aziz Qahhar Mudzakkar di sekertariat Hmi cab Sidrap belum lama ini. Dalam ceramahnya, Aziz sama sekali tidak menyinggung masalah Pilgub Sulsel. Ia lebih banyak menceritakan pentingnya silaturahmi antara sesama dan dia juga bernostalgia masa-masa aktif waktu menjadi ketum Hmi Ujung Pandang & Ketum Badko Intim. Dia juga menggambarkan bahwa silaturahmi itu memang penting dilakukan dan bermanfaat dalam kehidupan. Sebab Siapa yang ingin dipanjangkan umurnya agar memperbanyak siltaurahim. kedatangannya di Sekertariat bukan hubungannya dengan pilgub, melainkan silaturahmi dengan sejumlah pengurus Hmi cab Sidrap,KPPSI dan tokoh masyarakat lainnya di Kab Sidrap.

PERHATIAN : JIKA TERDAPAT LINK MUATURUN YANG GAGAL BERFUNGSI ATAU TERDAPAT MASALAH UNTUK MUATURUN MP3,KOMEN-KOMEN,SERTA CADANGAN-CADANGAN LAIN SILA NYATAKAN DALAM KOTAK KOMEN YANG TERDAPAT PADA SETIAP POST. KOTAK KOMEN TIDAK DIPAPARKAN PADA LAMAN UTAMA. KERJASAMA ANDA AMATLAH DIHARGAI.

Featured Video

SENARAI TETAMU KEHORMAT MUATURUN MP3 PERCUMA

Followers